loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 298 دوشنبه 11 تیر 1403 نظرات (0)

Image By Fotos.Blogfa.Com



جان می دهم به گوشه زندان سرنوشت

سر را به تازیانه او خم نمیکنم


افسوس بر دو روزه هستی نمی خورم

زاری براین سراچه ماتم نمی کنم


با تازیانه های گرانبار جانگداز

پندارد آنکه روح مرا رام کرده است


جان سختیم نگر که فریبم نداده است

این بندگی که زندگیش نام کرده است


بیمی به دل ز مرگ ندارم که زندگی

جز زهر غم نریخت شرابی به جام من


گر من به تنگنای ملال آور حیات

آسوده یک نفس زده باشم حرام من


تا دل به زندگی نسپارم به صد فریب

می پوشم از کرشمه هستی نگاه را


هر صبح و شام چهره نهان میکنم به اشک

تا ننگرم تبسم خورشید و ماه را


ای سرنوشت از تو کجا می توان گریخت

من راه آشیان خود از یاد برده ام


یک دم مرا به گوشه راحت رها مکن

با من تلاش کن که بدانم نمرده ام


ای سرنوشت مرد نبردت منم بیا

زخمی دگر بزن که نیفتاده ام هنوز


شادم از این شکنجه خدا را مکن دریغ

روح مرا در آتش بیداد خود بسوز


ای سرنوشت هستی من در نبرد تست

بر من ببخش زندگی جاودانه را


منشین که دست مرگ ز بندم رها کند

محکم بزن به شانه من تازیانه را

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 12,088
  • بازدید کلی : 2,009,763
  • کدهای اختصاصی