loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
alvlir بازدید : 3766 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (7)

 

 

 

 

 

 

 

בیـدۓ گـُفتـمْــ کـِـﮧ یــﮧ روز پَـر مــے کِـشے تـو هـوآґ

בیـدۓ گـُفتـمْــ ـ کـِـﮧ تـــُو هَـمـ ــ مـیـرـــۓ بــﮧ פֿـــاطـِــ‗__‗ـــــره هـآґَ

مـیـاב اوטּ روز کِــﮧ نِمےگـیـرــے سُـراغ اَز oــآ

 

_________________________________________________________________________________

 

اِمـروز کِــﮧ مُـحتـآج ِتـواَґَ جـاۓ تـــُو פֿـــالیـست

فَـرבا کِــﮧ میـایـے بــﮧ سُـراغـمــ ـ نـفَـسے نیسـت

مَـن مـآنـدِه اَґَ  تـِـِـِـِنـهآ ــے تنـهـ ـا

بـآ غَـم ِتـُو

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Maryam در تاریخ 1391/07/15 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

وبتووووووووووووووووووو خیلی دوست دارم.چند ساله که میام اینجا.پسرک حیفه توئه جهنمی بشی.پسرک بهشتی
پاسخ : مریم جان مرســــــــــــــــی،خوشحالم که تو این چند سال همراهم بودی،ایشالله که از این به بعد هم لایق این همراهی ... مریم جان این جهنم اون جهنمی نیست که وعده ی اونو بهمون دادن،این جهنم یه جهنم درونی و مختص به خودمه،اگه بخوام بگم که باید خیلی بگم،فقط خواستم بدونی منظورم اونی نیست که شما عزیزانم فکر میکنید ! شکلکشکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1391/07/15 و 5:48 دقیقه ارسال شده است

بچه ها دستتون دارممممممممممممممشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ما هم دوستت داریم امیر جان،اونـــــــــــــــــــــم خیلی زیــــــــــــــاد مهربون شکلکشکلک

این نظر توسط saman در تاریخ 1391/07/03 و 7:16 دقیقه ارسال شده است

قشنگ نیست...دوست ندارم!!! فونت نوشته ها که بد شده...اون نوشته توی کاغذ هم به کاغذ نمیاد...پایینشم که آدرس یه وبلاگ دیگه نوشته....
ناراحت که نشدی؟؟؟ حوصلم سر رفته امروز اعصاب ندارم ببخش
پاسخ : اول بگم که اصلا ناراحت نشدم،تو نازنین مجازی به هرگونه حرفیدن،هابله،اصلا یه پیشنهاد ! بهتره هر وقت که اعصبانی شدی و کلا هر وقت که اعصاب مصاب نداشتی بیائی اینجا و دق دلیت رو سر فتوبلاگ خالی کن تا یکمم که شده آرومتر بشی،چطوره !؟ با پیشنهادم موافقی یا نه !؟

فقط آدم اعصبانی اعصاب ضعیف شکلک مواظب باش زیر پست های خودم کامنت بزاری و دق دلیت رو اونجا خالی کنی،هابله،آخه این پست رو من آپ نکردم،این پست رو دوست خوبمون امیر (alvlir) آپیده شکلک

این نظر توسط Behyar در تاریخ 1348/10/11 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

خیلی پر مفهومشکلک
پاسخ : بهیار جان من از طرف امیر (alvlir) عزیز از شما تشکر میکنمشکلکشکلک

در ضمن میتونید برای دیدن کارهای بیشتر و همچنین خیلی زیبای دوست خوبم امیر به وبلاگش هم سر بزنید،مطمئنم یکی از بازدیدکننده های ثابتش میشید :

www.pic-l0ve.blogfa.com

این نظر توسط SahaR در تاریخ 1348/10/11 و 1:35 دقیقه ارسال شده است

اِمـروز کِــﮧ مُـحتـآج ِتـواَґَ جـاۓ تـــُو פֿـــالیـست.....
مرسی alvlir شکلک
پاسخ : سحر جان من از طرف alvlir عزیز از شما تشکر میکنم شکلکشکلک

این نظر توسط sama در تاریخ 1348/10/11 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

متن رو خيلي دوس دارم.خيلي خوبه
پاسخ : سما جان من از طرف alvlir عزیز از شما تشکر میکنم،آره منم باهاتون موافقم متن این پست واقعا زیباست،و واقعا باید بگم دست امیر عزیز بخاطر این آپ زیباشون درد نکنه شکلکشکلک

این نظر توسط saeid در تاریخ 1348/10/11 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

مثل همیشه زیبا.شکلک
پاسخ : سعید جان من از طرف alvlir عزیز از شما تشکر میکنم شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 373
  • بازدید ماه : 263
  • بازدید سال : 7,587
  • بازدید کلی : 2,005,262
  • کدهای اختصاصی