loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 267 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
Image By Fotos.Blogfa.Com



آنچه امروز نوشتم


همه تکرار مکررهاییست


که ز عشق تو به هم بافته ام


قلمم خسته ز تکرار هجاهای من است


آخرین شعر من ،این واژۀ پردادن نیست


آخرین واژۀ من ،عشق تو را راندن نیست


خوب میدانم از امروزتو را جور دگر


همچو آبیبه تن خاطره خواهم پاشید


شاید از حسرت نمناک تو یک جرعه عطش


بوسۀ پنجره را پاک کند


بعد از این رسم تو را شکل گل ، باد ، پرنده یا آه...


دیگر از خواب نخواهم پرسید


بعد از این بغض نخواهد ترکید


بعد از این قاب نگاهم حتی


رنگ انکار به چشمان ترم خواهد ریخت


من تو را نه به هوس ، نه به بی رنگی تکرار نخواهم بخشید


بعد از این هرچه ز تو جا مانده


بی کلام و واژه ، به شکیبایی احساس خدا می بخشم


آخرین واژۀ تکراری من


من تو را هم به خدا می بخشم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 222
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 414
  • بازدید ماه : 1,023
  • بازدید سال : 8,347
  • بازدید کلی : 2,006,022
  • کدهای اختصاصی