loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 336 دوشنبه 11 تیر 1403 نظرات (0)
Image By Fotos.Blogfa.Com

Image By Fotos.Blogfa.Com



کسی دیگر نمی کوبد در این خانه متروکه ویران را


کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم


ومن شمع می سوزم و دیگر هیچ چیز از من نمی ماند


و من گریان ونالانم و من تنهای تنهایم


درون کلبه ی خاموش خویش اما


کسی حال من غمگین نمی پرسد


و من دریای پر اشکم که توفانی به دل دارم


درون سینه ی پرجوش خویش اما


کسی حال من تنها نمی پرسد


و من چون تک درخت زرد پاییزم


که هر دم با نسیمی میشود برگی جدا از او


و دیگر هیچی از من نمی ماند



Image By Fotos.Blogfa.Com

 Image By Fotos.Blogfa.Com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 86
  • بازدید سال : 12,094
  • بازدید کلی : 2,009,769
  • کدهای اختصاصی