loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
zohre بازدید : 727 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (8)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیما در تاریخ 1391/08/08 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

از فتوبلاگ شما کمال تشکر را دارم
پاسخ : سیما جان منم از شما بخاطر همراهی گرم و قشنگتون سپاسگزارم شکلک شکلک

این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1391/07/22 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

سلام .وب قشنگی داری با اینکه تغییر در ظاهر دادی اما مثل همیشه عکس های جالبی داری . وب شما جزء اولین وبهایی هست که همیشه به آن سر می زنم همیشه دوست داشتم وبی مثل شما داشته باشم اما هیچ وقت حوصله نداشتم.تنها انتقادی که دارم از اسم پسر جهنمی که زیاد امیدوار کننده نیست با اینکه در دنیای پر از دروغ این روزگار ناامیدی چیز عجیبی نیت اما خیلی چیز ها هست که میشه زندگی را با آنها قشنگ تر کرد حتی یک فنجان چای در کنار خانواده...
پاسخ : سلام ابوالفضل جان،از اینکه تونستم رضایت شما دوست بزرگوارم رو تا این حد جلب کنم خیلی خوشحالم،ایشالله که یه روزی بیاد که من بیام و به فتوبلاگ شما سر بزنم،ایشالله،ابوالفضل عزیز راستش با خوندن این قسمت از حرفات (اسم پسر جهنمی ...) ناخودآگاه یادم افتاد که در گذشته یه پست راجع به همین موضوع آپ کردم و با سرچی که کردم تونستم لینکش رو براتون پیدا کنم : http://www.allpic.ir/post/1423


این چه حرفی است که در عالم بالاست بهشت
هر کجا وقت خوش افتاد، همانجاست بهشت

از درون سیه توست جهان چون دوزخ
دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت

عمر زاهد همه طی شد به تمنای بهشت
او ندانست که در ترک تمناست بهشت


ابوالفضل عزیز دوست خوب و بزرگوار من منظورتون رو خیلی خوب متوجه شدم،ولی بدونید که اصل برای من حس و حال درونمه و بس. در ضمن حق با شماست گاهی وقتا حتی با یک فنجان چای هم ... شکلک شکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/20 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

آره شیطون بلاسشکلک
ما دخمل زشت نداریمشکلک

این نظر توسط alvlir در تاریخ 1391/07/20 و 8:30 دقیقه ارسال شده است

خدا حفظش کنهههههههههههههههشکلکشکلکشکلک

به نظر دختر با نمکو شیطونی میادااااااااااشکلکشکلکشکلکشکلک

البه به با مزگی دختر من نمیرسه هاااااااااشکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/17 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

مچکرم سحرجانشکلک
برا همتون آرزوی خوشی و سلامتی دارمشکلک

این نظر توسط SahaR در تاریخ 1391/07/17 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

چه دختر کوچولویِ بانمکی شکلکشکلک
امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده باشه زهره جانشکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/17 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

سلام محمد جان...مرسی عزیزمشکلکشکلک

این نظر توسط پسرک جهنمی در تاریخ 1391/07/17 و 14:29 دقیقه ارسال شده است

سلام.زهره جان خواهر کوچولوی خیلی ناز و شیرینی داری،هر چی بگم کم گفتم،ایشالله که همیشه خوب و خوش و سلامت باشه،ایشالله که خدای خوب و مهربون براتون نگهش داره اونم تا به همیشه همیشه شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 493
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 685
  • بازدید ماه : 1,294
  • بازدید سال : 8,618
  • بازدید کلی : 2,006,293
  • کدهای اختصاصی