loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 259 دوشنبه 11 تیر 1403 نظرات (0)
Image By AllFoto.ir

خداجون نمی دونی چه دلتنگم
خداجون نمی دونی چه غمگينم
نمی دونی،نمی دونی خداجون


گرفتار كدوم طلسم و نفرينم
نمی دونی چه سخته در به در بودن
مثل طوفان هميشه در سفر بودن


خداجون،خداجون نمی دونی
چه تلخه وارث درد پدر بودن


دلم تنگه خداجون،خداجون دلم تنگه
دلم تنگه از اين روزهای بی اميد


از اين شبگرديهای خسته و مايوس
از اين تكرار بيهوده دلم تنگه


هميشه يك غم و يك درد و يك كابوس
دلم تنگه خداجون،خداجون دلم تنگه
دلم خوش نيست،غمگينم خداجون


از اين تكرار بی رويا و بی لبخند،چه تنهايی غمگينی
كه غير از من همه خوشبخت و عاشق،عاشق و خرسند


به فردا دلخوشم،شايد كه فردا طلوع خوب خوشبختی من باشه
شبو با رنج تنهايی من سر كن
شايد فردا روز عاشق شدن باشه


دلم تنگه خداجون،خداجون دلم تنگه
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 12,069
  • بازدید کلی : 2,009,744
  • کدهای اختصاصی