loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 684 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (6)
Image By FotoPic.ir
برچسب ها تصوير عکس فرشته کوچولو , بهترين تصوير عکس فرشته کوچولو , جديدترين تصوير عکس فرشته کوچولو , دانلود تصوير عکس فرشته کوچولو , مشاهده جديد ترين تصوير عکس فرشته کوچولو , عکس عکس فرشته کوچولو , تصوير جديد عکس فرشته کوچولو , تصوير اين ماه عکس فرشته کوچولو , اخبار جديد در باره عکس فرشته کوچولو , تصوير کيفيت دار عکس فرشته کوچولو , تصوير مينياتوري عکس فرشته کوچولو , کاريکاتور عکس فرشته کوچولو , دانلود تصوير هاي عکس فرشته کوچولو , تصوير عکس دخترک , بهترين تصوير عکس دخترک , جديدترين تصوير عکس دخترک , دانلود تصوير عکس دخترک , مشاهده جديد ترين تصوير عکس دخترک , عکس عکس دخترک , تصوير جديد عکس دخترک , تصوير اين ماه عکس دخترک , اخبار جديد در باره عکس دخترک , تصوير کيفيت دار عکس دخترک , تصوير مينياتوري عکس دخترک , کاريکاتور عکس دخترک , دانلود تصوير هاي عکس دخترک , تصوير عکس زيبا , بهترين تصوير عکس زيبا , جديدترين تصوير عکس زيبا , دانلود تصوير عکس زيبا , مشاهده جديد ترين تصوير عکس زيبا , عکس عکس زيبا , تصوير جديد عکس زيبا , تصوير اين ماه عکس زيبا , اخبار جديد در باره عکس زيبا , تصوير کيفيت دار عکس زيبا , تصوير مينياتوري عکس زيبا , کاريکاتور عکس زيبا , دانلود تصوير هاي عکس زيبا , تصوير عکس دوست داشتني , بهترين تصوير عکس دوست داشتني , جديدترين تصوير عکس دوست داشتني , دانلود تصوير عکس دوست داشتني , مشاهده جديد ترين تصوير عکس دوست داشتني , عکس عکس دوست داشتني , تصوير جديد عکس دوست داشتني , تصوير اين ماه عکس دوست داشتني , اخبار جديد در باره عکس دوست داشتني , تصوير کيفيت دار عکس دوست داشتني , تصوير مينياتوري عکس دوست داشتني , کاريکاتور عکس دوست داشتني , دانلود تصوير هاي عکس دوست داشتني ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا در تاریخ 1391/08/20 و 19:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من تازه باهات آشنا شدم دوست دارم هر از گاهی یه سر بهت بزنم مطالبت عالیه و توقعم ازت برای بازدید دوبارم بیشتره دوستت دارم پیروز باشی...شکلکشکلک
پاسخ : سلام زهرا جان،خیلی خوشحالم از اینکه دوستی عزیز مثه شما به جمع دوستان دوست داشتنیم اضافه شد،واقعا خوشحالم،ایشالله که بتونم شما دوست خوب و بزرگوارم رو در ادامه هم از خودم و فتوبلاگ راضی نگه ... ایشالله،شاد و تندرست باشی اونم همیشه شکلک شکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/20 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

کلی نوشتم که همه پرید...
فقط میتونم بگم همین جنگه که اسمشو گذاشتن زندگی...
پاسخ : فکر کنم کامنتت برام ارسال شده،حرفهای قشنگت رو خوندم و حسشون کردم،این جنگ و جنگیدن پایانی نداره که نداره،فقط امیدوارم که برا همه ی آدمای خوب و مهربون مثه خودت یه پایان خوب و خوش و دلچسب داشته باشه شکلک شکلک
پاسخ : فکر کنم کامنتت برام ارسال شده،حرفهای قشنگت رو خوندم و حسشون کردم،این جنگ و جنگیدن پایانی نداره که نداره،فقط امیدوارم که برا همه ی آدمای خوب و مهربون مثه خودت یه پایان خوب و خوش و دلچسب داشته باشه شکلک شکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/20 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

معلوم نمیشه...بازندگی ما برابر برنده شدن علیه دنیای دروغ و دورو هست
هرکسی نمیتونه تا این حد احساساتی باشه...
خیلیا جنبه ی محبت زیادی مارو ندارن و میرن...
روزمرگی یه چی تو مایه های مرگه...راههای تکراری...دیوارای تکراری...شهر تکراری...کارهای تکراری...
ولی همین جنگه که اسمش شده زندگی...
شادیتو از ته دل آرزو دارم محمد جانشکلکشکلک
پاسخ : آره زهره جان از این دیدم میشه نگاهش کرد،تا حد زیادی باهات موافقم،منم شادیت رو از ته ته ته دلم آرزو دارم،از خدای خوب و مهربونم میخوام که همیشه همیشه شاد و باشی و سلامت @{;- شکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/18 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

آره بعدا فهمیدم که قضیه ی کامنت دونی اینجا چه شکلیهشکلک
فک کن میخواستم برای همیشه نت و کنار بذارم و به تنهایی مطلقم بپیوندم
کاملا اتفاقی به دبم افتاد که آدرس همیشگی خونه مو (اینجارو)دوباره بزنم
بعد که دیدم باز همون حرفای ته ته دلم باز همون عکسایی که...
باور کن از شوق زیادی هردفه میام وبلاگ بغض میکنم
این همه مدت بی خبری...
چیکار کردی محمد جان؟تا چه حد تونستی واقعنی با روزگار کنار بیای؟
پاسخ : سلام زهره جان،مهربون شما نسبت به من و فتوبلاگ لطف داشته و دارید،ممنونم بزرگوار،ممنونم یار قدیمی و همیشه همراه(اینو از صمیم قلبم گفتم)،راستش از لحاظ حس و حالی خیلی تغییر نکردم جز اینکه آدم هر چی رو به جلوتر میره بیشتر و بیشتر از خودش از خود واقعیش دورتر میشه،بیشتر درگیر روزگار و اموراتش میشه،بیشتر غرق مزخرفاتی بنام گذران زندگی (شب و روز کردن های تکراری و بی خاصیت) میشه،10% زندگی میکنی و 90% بقیه رو باید تلاش کنی که همین 10% رو بتونی داشته باشی و از دست ندی،البته بیشتر وقتا هم نمیشه،هر چی رو به جلوتر میری از خودت از دلت از احساسات کم نظیر و بی نظیرت دور و دورتر میشی یعنی دست خودت که نیست یجورائی مجبور میشی یا بهتر بگم مجبورت میکنن که تا حد ممکن خودت نباشی،زندگی داره میگذره اونم به سرعت برق و باد ! دارم تموم میشم داریم تموم میشم ولی حس نمیکنم که واقعا دارم زندگی میکنم (میکنیم) اینقدر غرق در امورات روزمره گی هامون شدیم (سطح توقع بس ناچیز از زندگی) که اصلا فراموش کردیم که هستیم که زنده گانی کنیم و نه اینکه هستیم که زنده مانی کنیم،البته گفتم که این دست من تنها نیست (فقط خودمون به تنهائی در بوجود آوردن این بازی حال بهم زن دخیل نیستیم !!!) ... خلاصه بهت بگم که هنوز اونجور که باید نتونستم باهاش (روزگار) کنار بیام،دارم باهاش اونم به شیوه ی خودم میجنگم،تا حد توانم دارم سعی میکنم که خودم باشم ولی خودم خوب میدونم که در آخر این منم که بازنده ی واقعی هستم و بس. شکلکشکلک

این نظر توسط saman در تاریخ 1391/07/15 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

سلام...
خیلی وقتا احساس کردم تنهام ....خیلی وقتا ...خیلی تنها
نمیدونم روزهای تکراری دلیل تنها بودنمه یا تنهایی دلیل روزهای تکراریم ....

باش تا حداقل دیگرانو از گزینش هوس بجای عشق شرمنده کنی....

به ایمیلت هم یه سری بزن دادا
پاسخ : سلام سامان همیشه خوبم،خیلی تأثیر گذار و قابل تأمل بود،چشم سامان جان،بخاطر هیدرم خیلی خیلی خیلی ممنونتم دوست مهربونم،سپاس فراوان از شما بزرگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوار شکلکشکلک

این نظر توسط روح تنها در تاریخ 1391/07/14 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا محمد گُل...
وای من 2 سال پیش بود اومدم دیدم دیگه این وب نیست و تا چند ماه باز اومدم و بسته بود فک کن هر دفه میومدم کلی میشستم پای گریه چون تنها جایی بود که غمهامو تسکین میداد...من با اسم زهره و ... میومدم کامنت میدادم اسم خودم زهره س
الان میخواستم باز با یه دل شکسته برگردم گفتم اتفاقی یه بار دیگه بذار آدرس این وبو بزنم شاید اومد...باورتون میشه اگه دنیارو بهم میدادن اینقد خوشحال نمیشدمشکلک
یعنی من از 14 سالگی که بزرگترین شکست زندگیمو خوردم تو وبلاگ شما بودم تا الان که 20 سالم باشه...و الان نمیدونم دقیقا چطور بگم که چقد خوشحالم...
تورو خدا خواستین نقل مکان کنین حتما منو در جریان بذارین که دق نکنم باسپاسشکلک
پاسخ : سلام،سلام،سلام زهره عزیز،باور کن موندم چی بهت بگم،تو رو خدا ببخش که جواب دادنم بهتون طول کشید،حرفات باعث شدن که زبونم قفل بشه،هر چی سعی میکنم که چی بهت بگم بازم نمیتونم و نمیدونم که چی بگم و با چه زبونی ... حرفای دلت یه تاثیر خیلی عجیبی روی دلم گذاشت،زهره جان الانی از اون موقع هائیکه فقط باید سکوت کرد و هیچی نگفت،به حرمت احساس پاکت،احساس میکنم هر چی بگم بازم کم گفتم و اصلا نمیتونم با حرفام حسی رو که با خوندن کامنتت بهم دست داد رو برات ...فقط امیدوارم که لیاقت همراه شدن با همچون شمائی و همه شما بی نظیران و بزرگورانی رو که من حقیر رو تا این حد مورد لطف و مهربونی بی حد و حصر خودتون قرار میدید داشته باشم،امیدوارم دوست بسیار خوب و نازنینم شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 551
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 743
  • بازدید ماه : 1,352
  • بازدید سال : 8,676
  • بازدید کلی : 2,006,351
  • کدهای اختصاصی