loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الهه در تاریخ 1391/07/25 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

دستت درد نکنه که دوباره آپش کردی (:
چقد اینا بامزه ن... دلم میخواد باهاشون بازی کنم
وااااااییییییییییییشکلک
پاسخ : خواهش میکنم الهه جان،انجام وظیفه بود و بس،آره واقعا تو دل برو و ناز و شیرین هستن،من خودم که بارها این کلیپ دوست داشتنی رو دیدم شکلک شکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1391/07/24 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

سلام دست درد نکنه ولی همین لینکی هم که دوباره گذاشتی خرابه شکلک
پاسخ : سلام الهه جان،لینک رو چک کردم سالم بود ! ولی برای اینکه راحتتر باشید اینباری کلیپ مورد نظر رو براتون یه جای بهتر آپلود کردم،اینم لینک دانلودش :

http://s1.picofile.com/file/7528147632/_www_AllPic_ir_twin_baby_boys.mp4.html

شکلک شکلک

این نظر توسط صاבقــ♥ ـے ĀMir در تاریخ 1391/07/20 و 8:38 دقیقه ارسال شده است

میگما داداش یه پرشین گیگ داشتیم اونم تازگی ها خراب شده هااااااااشکلکشکلکشکلکشکلک

منو باش با ذوق وشوق برای بچه ها کد موزیک و بنر فلش ساختم اما حیف که دیگه باز نمیشه..

سایت رایگانم که تو ایران نداریم که از اونجا اپ کنیم..شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آره امیرحان،یکی از مشکلات اساسی خیلی از ماها همینه که یه هاست مطمئن و کار درست نداریم،اگه هم هاست خوب باشه و مطمئن بازم نمیشه خیلی بهش دل بست آخه ممکنه از طرف بعضی های دیگه دچار مشکل بشه و بازم این ماها هستیم که به دردسر میافتیم !!!

این نظر توسط الهه در تاریخ 1391/07/20 و 2:24 دقیقه ارسال شده است

باشه محمدرضا اشکالی نداره! بقیه عکسا انقدر ناز و دوست داشتنی هستن که نبود این عکسا رو جبران میکنه!
فقط یه چیز دیگه که تو کامنت قبلی یادم رفت بنویسم! تو یکی از پستا یه کلیپ گذاشته بودی که توی اون دو تا نوزاد با زبون خودشون با هم حرف میزنن و ارتباط برقرار میکنن. لینک دانلودش خرابه! ممنون میشم اگه اونو دوباره آپ کنی (:
پاسخ : الهه جان لینک های پست مذکور رو چک کردم،شما میتوانید با استفاده از لینک زیر کلیپ مورد نظر رو دانلود کنید »

https://rapidshare.com/#!download|105p12|455201251|twin_baby_boys_have_a_conversation_-_part_2_ORIGINAL_VIDEO__www.Keep-Tube.com_.mp4|11550|0|0


شکلکشکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1391/07/18 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

سلام (:
توی این عکس آدرس اون پست ها نوشته شده!

http://up.vatandownload.com/images2/dxzeznbhz5vumpjmve0.jpg

مرسی خیلی زیاد شکلک
پاسخ : سلام الهه جان،همه ی لینک ها رو چک کردم،متأسفانه برخی از لینک ها به دلیل مسدود شدن هاستی که عکس ها روی آن آپلود شده بودن و برخی دیگه هم به دلیل حذف هاست و برخی دیگه از لینک ها هم بخاطر قوانین مربوطه ی خود هاست که اونارو مغایر با ... دونستن دیگه لود نمیشن(نمایش داده نمیشن)،خودمم عکس های مربوط به این پست هارو تو آرشیوم ندارم تا دوباره اونارو براتون آپلود کنم،باور کنید هنوز که هنوزه یکی از مشکلات اصلی من همینه !!! چی !؟ پیدا کردن یه هاست مطمئن ! آخه هیچ معلوم نیست که فردا ممکنه چه بلائی سر هاستی که داری عکس هارو روی آن آپ میکنی بیاد،ممکنه خودبخود از کار بیفته،ممکنه مسدود بشه،ممکنه خود گردانندگان هاست با استناد به قوانین خودشون برخی از عکس ها یا اصلا همه ی عکس های فتوبلاگ رو حذف کنند !!! خلاصه من از همینجا هم از شما دوست خوبم و هم از همه ی دوستان عزیز دیگه ایی که با این مشکل بس ناخوشایند روبه رو میشن عذر خواهی میکنم و باور کنید تا اونجائی که در توانم باشه سعی میکنم عکس های برخی از این پست هارو که تو آرشیوم دارم دوباره آپ و جایگزین کنم،ببخش الهه جان،ببخشید دوستان خوبم. شکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1391/07/16 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

چرا جوابمو نمیدی؟ منتظرمشکلک
پاسخ : الهه جان ببخشید ایمیلی رو که باید برای شما ارسال میکردم اشتباهی برای یکی دیگه از دوستان ... ولی خب دوباره براتون ارسالش کردم،بازم ببخشید مهربون شکلکشکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/16 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

من میتونم عکسای خواهر کوشولومو بدم بذاری؟شکلک
پاسخ : آره زهره جان،هر چندتا عکس که خواستی میتونی ... (اصلا خودتون میتونید اونارو مستقیما تو فتوبلاگ بذارید) شکلکشکلک

این نظر توسط الهه در تاریخ 1391/07/16 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

سلام محمدرضا! خوبی؟
من همه وبو زیرورو کردم! واقعا دستت درد نکنه! بهترینه! عاشق عکسا شدم!
خیلی بهم آرامش میدن!
فقط یه زحمتی داشتم واست. اونم این که تو بعضی از پستا عکسا باز نمیشدن! آدرس اون پستا رو بهت بدم لطف میکنی و عکساشون رو دوباره آپ کنی؟؟؟؟؟
خواهش میکنم زودتر جواب بده! من هر روز به وبت سر میزنم!
فعلا (:
پاسخ : سلام الهه جان،ببخش كه جواب دادنم بهت طول كشيد،خیلی حوشحالم از اینکه از فتوبلاگ و عکس های فتوبلاگ تا این حد رضایت دارید،واقعا خیلی خوشحالم،حس خیلی خوبی بهم تزریق کردید،شما هم به من خیلی آرامش ... الهه جان حتما لينك پست هائي رو كه عكسهاش برات لود نميشن رو برام بفرست تا اگه تو آرشيوم عكسها رو داشتم دوباره براتون آپلودش كنم،دلت شاد و تنت سالم اونم هميشه شکلکشکلک

این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/16 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

آقا محمد کامنتا دیده نمیشن چرا؟شکلک
پاسخ : زهره جان من باید اول کامنت های شما دوستان رو تائید کنم و بعد از اینکار کامنت ها برای شما عزیزان قابل رويت می باشند شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 701
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 1,502
  • بازدید سال : 8,826
  • بازدید کلی : 2,006,501
  • کدهای اختصاصی