loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 479 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (4)
Image By FotoPic.ir
Image By FotoPic.ir



من به اندوه درون می اندیشم
و به آن لحظه که تو می آیی
و به آن دم که مرا می خواهی
و به آن کولی مژگان بلند
که ندانسته دلم را سد کرد
و نفهمید که با من بد کرد
من به آن لحظه فرا خوانده شدم
که سکوت است و سکوت است و سکوت
و در آن شمعی ست در حال سقوط


(پیوند باور)




Image By FotoPic.ir
برچسب ها تصوير حرف دل , بهترين تصوير حرف دل , جديدترين تصوير حرف دل , دانلود تصوير حرف دل , مشاهده جديد ترين تصوير حرف دل , عکس حرف دل , تصوير جديد حرف دل , تصوير اين ماه حرف دل , اخبار جديد در باره حرف دل , تصوير کيفيت دار حرف دل , تصوير مينياتوري حرف دل , کاريکاتور حرف دل , دانلود تصوير هاي حرف دل , تصوير حرف دل پسرک , بهترين تصوير حرف دل پسرک , جديدترين تصوير حرف دل پسرک , دانلود تصوير حرف دل پسرک , مشاهده جديد ترين تصوير حرف دل پسرک , عکس حرف دل پسرک , تصوير جديد حرف دل پسرک , تصوير اين ماه حرف دل پسرک , اخبار جديد در باره حرف دل پسرک , تصوير کيفيت دار حرف دل پسرک , تصوير مينياتوري حرف دل پسرک , کاريکاتور حرف دل پسرک , دانلود تصوير هاي حرف دل پسرک , تصوير زيبا , بهترين تصوير زيبا , جديدترين تصوير زيبا , دانلود تصوير زيبا , مشاهده جديد ترين تصوير زيبا , عکس زيبا , تصوير جديد زيبا , تصوير اين ماه زيبا , اخبار جديد در باره زيبا , تصوير کيفيت دار زيبا , تصوير مينياتوري زيبا , کاريکاتور زيبا , دانلود تصوير هاي زيبا , تصوير منتخب , بهترين تصوير منتخب , جديدترين تصوير منتخب , دانلود تصوير منتخب , مشاهده جديد ترين تصوير منتخب , عکس منتخب , تصوير جديد منتخب , تصوير اين ماه منتخب , اخبار جديد در باره منتخب , تصوير کيفيت دار منتخب , تصوير مينياتوري منتخب , کاريکاتور منتخب , دانلود تصوير هاي منتخب ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SahaR در تاریخ 1391/08/05 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

عالی بود عالی شکلک
من به آن لحظه فرا خوانده شدم
که سکوت است و سکوت است و سکوت
و در آن شمعی ست در حال سقوط...
سکــوت خیلی بده خیلی.......


پاسخ : مرسی سحر جان،مرسی مهربون،خوشحالم از اینکه این پست رو پسندید شکلک شکلک

این نظر توسط alvlir در تاریخ 1391/08/03 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

سبد قلبم را پر خواهم کرد از عطر تنــت ،

تا که یادم باشد روزی اینجا بودی…

نزدیک تر از من به خودم…!
پاسخ : خیلی قشنگ بود امیر جان،مرسی دوست خوبم (با اجازت باهاش آپ میکنم) شکلک شکلک

این نظر توسط sanaz در تاریخ 1391/08/03 و 10:37 دقیقه ارسال شده است

salam
emruz taghriiiiiban hameyeeeee safhehayee sitetun ru raftaamm..
man az mokhatabanee kheiliiii ghadimiiiee shoma hastammm..
vaghean aksha matnhaa va posthaeiiiii ru k mizariiiin kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii doooost daraaaammmmmmmm
inu chand bar ham goftamu neveshtam ama chun hamishee paeiiine postha neveshtin
nazaree shoma behtarin angize barayee edame dadannn..
man bazam nazare tekrariiiirumuuu minevisaaaaammmmmmm ba in omid k az ehsasee vagheiiiiim nesbat be sitee mahsharetun bakhabar beshhhiiin...
kheiliiiiiiiiiiiiiiiiii vakhtaaa ham axaruuu tu pcm save mikonam ya sherharuuu...
vagheaaaaan kheilii mamnunam k injaeiiin شکلک
ishallah hamiiiishe khubu khush bashiiinu
baratun behtariiiina etefagh biufteeee..
پاسخ : سلام ساناز عزیز،خیلی خوشحالم از اینکه مدتهاست همراه فتوبلاگ عکس های منتخب هستید و دوم اینکه من عاشق اینکارم من دیوونه ی اینکارم در واقع با اینکار تا حد خیلی زیادی خالی میشم تا حد زیادی میشه گفت مست میشم ... و فکر کنم یکی از دلایل اصلی اینکه شما دوست عزیز تا بدین حد از فتوبلاگ راضی بوده و حس میکنید باید هنوز همراه من همراه ما باشید همین و بس که حس یا حس هایی که همراه هر پست یا خیلی از پست ها در زمان ارسال فرستاده میشه رو دریافت میکنید.به هر حال امیدوارم همچنان لیاقت این همراهی رو ... ایشالله که همیشه خوب و خوش و سلامت باشی،همیشه شکلک شکلک

این نظر توسط صاבقــ♥ ـے ĀMir در تاریخ 1391/08/03 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

کسی چــه میــداند...


امــروز چنــد بار فرو ریختم ..

از دیدن کسی کــه ،

تنهــا لباسش شبیــه به " تـــــو " بــود !
پاسخ : امیر عزیز مرسی،بازم مثه همیشه خیلی زیبا بود،از خوندش لذت بردم شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 801
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 993
  • بازدید ماه : 1,602
  • بازدید سال : 8,926
  • بازدید کلی : 2,006,601
  • کدهای اختصاصی