loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 387 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (2)
Image By FotoPic.ir



بازم سال تازه حس و حال غم داده
باز امثال من و تو که مثلمون زیاده
که هر روزمون هنوز عین دیروزه
همه رویاهامون تو گذشت زمان می سوزه
همه بهم میگن میری از دست
همه فرصتاتو میدی از دست
ولی شایدم تقصیر من نیست
چون رو به هر راهی میرم به روم بسته ست
یه وقتایی یادم میره الان کجام
حس می کنم پاهام از زمین جدان
ساعت ها به یه نقطه خیره میشم
تموم رنگای روشن رنگ تیره میشن
دیگه یادم میره لبخند بزنم
باورم نمیشه که این آدم منم
که تنها و ناراحت و ناامیدم
کاش خواب بودم این روزا رو نمی دیدم

بعضی وقتا برای آروم شدن چشمامو می بندم
بعضی وقتا به سقف خیره میشم بدون دلیل می خندم
یه روزایی پا میشم از خواب با یه دلهره
حس می کنم تمام دنیا از دستم دلخوره

همش توی خونه ت تو بگیر بشین
ببین ثانیه هات دارن حروم میشن
تموم میشن این روزای لعنتی
ولی به چه قیمتی ؟

دلت می خواد زندگیتو کسی نبینه
این روزا زندگی همه همینه
زل زدن به دیوار موسیقی و گیتار
سیگار بعد چایی و چایی بعد سیگار
حوصله ی حرفای خودتم نداری
می خوای آروم باشی ولی نمیشه که نباری
تو هر روز و هر شب و هر دقیقه
فقط اشکاته که باهات رفیقه
کسی حال این روزاتو نمی فهمه
از خودت می پرسی که چرا اینه سهم
من از این دنیای سرد و بی رحم
که اینجوری زندگی کنم و بعد بمیرم

بعضی وقتا برای آروم شدن چشمامو می بندم
بعضی وقتا به سقف خیره میشم بدون دلیل می خندم
یه روزایی پا میشم از خواب با یه دلهره
حس می کنم تمام دنیا از دستم دلخوره...


(زندگی همه همینه - زانیار خسروی)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/08/15 و 19:32 دقیقه ارسال شده است

همه رو باهم از دس میدیم...
پاسخ : راستش نمیدونم چی بهت بگم زهره جان (تا حد زیادی حق با تو هستش) شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 1,003
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,304
  • بازدید ماه : 1,913
  • بازدید سال : 9,237
  • بازدید کلی : 2,006,912
  • کدهای اختصاصی