loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 378 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (2)
Image By AllPic.ir



می خواهمت چنانکه شب خسته خواب را
می جویمت چنانکه لب تشنه آب را
محو توام چنانکه ستاره به چشم صبح
یا شبنم سپیده دمان آفتاب را
بی تابم آنچنانکه درختان برای باد
یا کودکان خفته به گهواره تاب را
بایسته ای چنانکه تپیدن برای دل
یا آنچنانکه بال ِ پریدن عقاب را
حتی اگر نباشی ، می آفرینمت
چونانکه التهاب بیابان سراب را
ای خواهشی که خواستنی تر ز پاسخی
با چون تو پرسشی چه نیازی جواب را


(قیصر امین پور)



Image By AllPic.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1391/08/29 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

حجم عكسات خيلي خيلي بالاههشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : هنگامه جان من خودم به شخصه روي اين موضوع بيش از اندازه حساس هستم و تا حد امكان سعي ميكنم كه حجم عكس هارو جوري تغيير بدم كه اولا كيفيت عكس ها حفظ بشه و ثانيا شما عزيزان در دانلود كردنشون با مشكلي كه خودمم بخوبي حسش ميكنم يعني سرعت ... ولي بازم چشم شکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/08/28 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

شعرهای قیصر همه عالیند حیف که خیلی زود رفت من تازه داشتم باهاش آشنا میشدمو به آثارش علاقه مند میشدم.

دیشب یه دوستی که اصلا توقع نداشتم حالمو گرفت مثلا خواستم باهاش یکم دردودل کنم آخرشم پیامک زده که "امیدوارم بتونم جبران کنم" امروز همه ش دنبال متنی بودم که حرف دلمو بگه اما نبود...
پاسخ : آره امين جان,شعرهاش حرف ندارن,روحش شاد,ببين دوست خوبم هميشه همينجوريه بوده,از اوني ميخوري كه نبايد بخوري,كه اصلا توقعش رو نداري,كه اصلا فكرشو هم نميكني !!! هميشه اوني كه ... اي بابا,سعي كن با اين موضوع كنار بيائي و بيشتر از اونيم كه بايد خودتو ناراحت نكني,آره نازنين شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 502
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 694
  • بازدید ماه : 1,303
  • بازدید سال : 8,627
  • بازدید کلی : 2,006,302
  • کدهای اختصاصی