loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
amin_to بازدید : 472 جمعه 08 دی 1391 نظرات (7)

Image By AllPic.ir


ﻣﻦ ﺍﺯ ﻋﻬﺪ ﺁﺩﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﺯ ﺁﻏﺎﺯ ﻋﺎﻟﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﭼﻪ ﺷﺐﻫﺎ ﻣﻦ ﻭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺗﺎ ﺩﻡ ﺻﺒﺢ
ﺳﺮﻭﺩﯾﻢ ﻧﻢﻧﻢ، ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﻧﻪ ﺧﻄﯽ، ﻧﻪ ﺧﺎﻟﯽ! ﻧﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﻭ ﺧﯿﺎﻟﯽ!
ﻣﻦ ﺍﯼ ﺣﺲ ﻣﺒﻬﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺳﻼﻣﯽ ﺻﻤﯿﻤﯽﺗﺮ ﺍﺯ ﻏﻢ ﻧﺪﯾﺪﻡ
ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩﯼ ﻏﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﯿﺎ ﺗﺎ ﺻﺪﺍ ﺍﺯ ﺩﻝ ﺳﻨﮓ ﺧﯿﺰﺩ
ﺑﮕﻮﯾﯿﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ: ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺟﻬﺎﻥ ﯾﮏ ﺩﻫﺎﻥ ﺷﺪ ﻫﻢﺁﻭﺍﺯ ﺑﺎ ﻣﺎ
ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﺗﻮ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ



Image By AllPic.ir

برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی بر روی آنها کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ارش در تاریخ 1391/11/10 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

میان عاشق و معشوق رمزیست /چه داند انکه شتر میچراند

این نظر توسط رها در تاریخ 1391/10/26 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

so nice.... love it
پاسخ : I'm so happy شکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/10/10 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

سامان این حرفتو خیلی قبول دارم این جمله ی " دوستت دارم" خیلی مقدس و با ارزشه (حداقل واسه من اینطوره) نظرم اینه نباید واسه هرکسی خرجش کرد من تا به حال به جز دو نفر به هیچ کس دیگه ای این جمله رو نگفتم(حتی به شوخی) شاید به نظرت سخت گیر باشم یا اینکه دیگه خیلی دارم اضافه کاری میکنم درسته این فقط یه جمله س(که تجربه ثابت کرده خیلی بیشتر از یه جمله ی ساده س و تاثیرات عجیبی میتونه برای طرفت داشته باشه) اما وقتی بهش فکر کنی می بینی هر کسی لیاقت این جمله رو نداره. اونیم که اولین بار اینو بهش گفتم ارزشش خیلی بیشتر از این حرفاست (مادرمو میگم).

این نظر توسط صاבقــ♥ ـے ĀMir در تاریخ 1391/10/10 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

میتــرســم…


کسـی بــوی ِ تنـت را بگیــرد


نغمــه ِ دلـت را بشنــود


و تو خــو بگیــری به مـــآنـدنـش!!!


چـه احســآس ِخـط خطــی و مبـهـمـ یسـت!


ایــن عــآشقــآنـه هــآی حســود مــن …

این نظر توسط saman در تاریخ 1391/10/09 و 7:50 دقیقه ارسال شده است

نذار دوستت دارم های تکراری کسایی که دوستشون نداری معنی واقعی این جمله رو از توی ذهنت پاک کنه !!!شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/10/09 و 1:03 دقیقه ارسال شده است

چه خوب اصلا توقع همچین حرفی رو نداشتم.... آخه... اصن بذار یه چیزی رو بگم:

خودت که میدونی پست که بخوای بذاری واقعا باید حسش بیاد اگه بدونی حس این پست از کجا اومده می پکی از خنده:
راستش چند روزیه که ظهر و شب دارم خواب عروسی و مهمونی و جمع های خونوادگیو این جور چیزا رو می بینم! بخدا تو کار مغزم موندم! مغز منم بیکاره ها! والابخدا نمیدونم چی فکر کرده با خودش که ظهر و شب این چیزا رو به خوردم میده اصن موندم این چیزارو از کجای ذهنم کشیده بیرون اونم نه یه بارو دوبار.

یه چیزه دیگه هرچقدر سعی و تلاش کردم که یه پست غم و تنهایی بذارم دیدم نمیشه انگار یه چیزی از درون بهم اجاز نمیداد.
فکر کنم مغزم ازم شاکی شد نمیدونی الان چه سردردی دارم انگار با پتک دارن میزنن تو سرم قبلشم داشتن با مته و دریل مغزمو سوراخ می کردن.

این نظر توسط پسرک جهنمی در تاریخ 1391/10/08 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

محشر بود پسر،فوق العاده،به این میگن یه آپ واقعا منتخب شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 561
  • بازدید ماه : 1,170
  • بازدید سال : 8,494
  • بازدید کلی : 2,006,169
  • کدهای اختصاصی