loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saman در تاریخ 1392/01/07 و 9:08 دقیقه ارسال شده است

از توصیف همتون لذت بردم ...
اما من دیگه کمتر پیش میاد تنهاییم بذاره از بکر بودن چیزی لذت ببرم...
منم زیاد اینجور بودم اما نه به این بکری و قشنگی ولی زیاد شده که از تنهایی یه چیزی به خودم پیچیدم تا گرم شو و خودم خودمو بغل کردم ...

این نظر توسط Naj meh در تاریخ 1392/01/03 و 9:20 دقیقه ارسال شده است

منم خیلی دوست دارم برم یه جای بکر،اما نه اینجا از ارتفاع خیلی می ترسم شکلک
پاسخ : بنظر من ترسش هم قشنگه،یعنی بعضی وقتا اونم تو اینجور موقعیت ها ترسیدن تا حدی لازمه شکلک

این نظر توسط احمد در تاریخ 1392/01/02 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

واقعا قشنگه،چقدر خوبه آدم زبون عکس ها رو متوجه شه و صرفا از دیدنش لذت نبره،فکر کنم اونجا طلوع آفتابه و صبح،یه بادی فراتر از نسیم هم می وزه،چون اگه غروب بود هوا اینقدر سرد نبود که پتو بپیجه دور خودش،خیلی دوستش دارمشکلک
پاسخ : آره به صبح زود بودن بیشتر میخوره،بنظر من برای درک کردن هر چه بیشتر عکسها باید باهاشون همزاد پنداری کنی،باید تجسمشون کنی و در حد امکانت در فکر و خیالت دوباره بسازیشون،اینجوری بهتر حسشون میکنی ! (توصیفت برام زیبا بود)

این نظر توسط امین در تاریخ 1392/01/02 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

منم دلم میخوادشکلک دلم میخواد یه مدت از فکر همه چی بیام بیرون اما مگه میشه
پاسخ : نمیشه چون خیلی وقته که غرق شدیم،غرق در اوهام،اوهامی به ظاهر دل فریب بنام زندگی !


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 1,077
  • بازدید سال : 8,401
  • بازدید کلی : 2,006,076
  • کدهای اختصاصی