loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 686 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (2)
Image By FotoPic.ir



می گویند عشق آن است که به او نرسی...
و من می دانم چرا ...!
زیرا در روزگار من،
کسی نیست که زنانه عاشق شود
و مردانه بایستد...



منبع:
http://allfoto.ir
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهره در تاریخ 1391/07/16 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

چرا؟شکلک
من که آخرشم نفهمیدم علتشوشکلک
پاسخ : زهره جان من باید اول کامنت های شما دوستان رو تائید کنم و بعد از اینکار کامنت ها برای شما عزیزان قابل رويت می باشندشکلکشکلک

این نظر توسط Naj meh در تاریخ 1348/10/11 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستم
خوبی ؟
دلم برات تنگ شده بودشکلک
پاسخ : سلام نجمه جان،خوبم خدارو شکر،بقول شاعر گفتنی چون میگذرد غمی نیست،امیدوارم که شما هم خوب باشید،از خدا میخوام که هر جا هستی و مشغول به انجام هر کاری که هستی خوب و خوش و سلامت باشی،منم دلم براتون تنگ شده بود و بخاطر همینه که الانی اینجام،نجمه جان میخوام بدونی که خیلی خوشحالم از اینکه باز بهم سر زدی شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 254
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 446
  • بازدید ماه : 1,055
  • بازدید سال : 8,379
  • بازدید کلی : 2,006,054
  • کدهای اختصاصی