loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
پسرک جهنمی بازدید : 302 دوشنبه 11 تیر 1403 نظرات (0)
Image By Fotos.Blogfa.Com




در دیگران می جویی ام اما بدان ای دوست


این سان نمی یابی زمن حتی نشان ای دوست



من در تو گشتم گم مرا در خود صدا می زن


تا پاسخم را بشنوی پژواک سان ای دوست



در آتش تو زاده شد ققنوس شعر من


سردی مکن با این چنین آتش به جان ای دوست



گفتی بخوان خواندم اگر چه گوش نسپردی


حالا که لالم خواستی پس خود بخوان ای دوست



من قانعم آن بخت جاویدان نمی خواهم


گر می توانی یک نفس با من بمان ای دوست



یا نه تو هم با هر بهانه شانه خالی کن


از من، من این برشانه ها بار گران ای دوست



نامهربانی را هم از تو دوست خواهم داشت


بیهوده می کوشی بمانی مهربان ای دوست



آنسان که می خواهد دلت با من بگو آری


من دوست دارم حرف دل را بر زبان ای دوست




(محمد علی بهمنی)




Image By Fotos.Blogfa.Com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 63
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 12,303
  • بازدید کلی : 2,009,978
  • کدهای اختصاصی