loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
amin_to بازدید : 379 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (4)

 

برای دیدن عکس در اندازه واقعی بر روی آن کلیک کنید

Image By AllPic.ir

 

 

پی حس همون روزام پی احساس آرامش
همون حسی که این روزا به حد مرگ میخوامش
دلم میخواد عاشق شم آخه فکرت شده دنیام
اگه عاشق شدن دردِ من این دردو ازت میخوام
اگه این زندگی باشه من ازمردن هراسم نیست
یه حسی دارم این روزا شاید مردم حواسم نیست

اگه این زندگی باشه

اگه این سهمم از دنیاس

من از مردن هراسم نیست

یه حسی دارم این روزا

که گاهی با خودم میگم

شاید مُردم حواسم نیست

 

 

(احساس آرامش روزبه بمانی)

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ارش در تاریخ 1391/11/10 و 16:31 دقیقه ارسال شده است

دنیا خیلی کوچیکه پس زندگی باید کرد اما ...

این نظر توسط در تاریخ 1391/10/27 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

خیلی متن قشنگیه سامان

موافقم امیر خان

این نظر توسط alvlir در تاریخ 1391/10/12 و 3:29 دقیقه ارسال شده است

عکس بسیار جالب و رویایی هستاااااااا

این نظر توسط saman در تاریخ 1391/10/11 و 8:19 دقیقه ارسال شده است

از این تکرار ساعتها
از این بیهوده بودن ها
از این بی تاب ماندنها
از این تردیدها
شکها
خیانتها
از این رنگین کمان سرد آدم ها
و از این پایان رویاها و باورها
دلم پرواز می خواهد ...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 464
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 656
  • بازدید ماه : 1,265
  • بازدید سال : 8,589
  • بازدید کلی : 2,006,264
  • کدهای اختصاصی