loading...
فتوبلاگ عکس های منتخب
آخرین ارسال ها در انجمن فتوبلاگ عکس های منتخب
ابزار ساخت کد لینک باکس
ابزار ساخت کد لینک باکس
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صاבقــ♥ ـے ĀMir در تاریخ 1391/09/27 و 2:06 دقیقه ارسال شده است

دیگر نمی ترسم


نه از بیماری


نه از تاریکی


نه از تنهایی...


تو را که بیش از یک بار نمی شد از دست داد


و تو بی آنکه بخواهم تمام شدی


همانطور که بی آنکه بخواهم


تمام ِ من شده بودی...
پاسخ : خیلی زیبا بود امیر جان،مرسی شکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1391/09/23 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

آی گفتی
پاسخ : شکلکشکلک

این نظر توسط saman در تاریخ 1391/09/22 و 8:49 دقیقه ارسال شده است

خیلی دوست دارم که منم آپ بذارم ولی ...
- نمی دانم چه می خواهم بگویم زبانم در دهان باز بسته است در تنگ قفس باز است و افسوس كه بال مرغ آوازم شكسته است...-

خیلی دوست دارم احساسمو بگم ولی...
خیلی با خودم تمرین کردم ولی....
پاسخ : سامان جان وقتش که فرا برسه حست برا آپیدن میاد،در این زمینه فقط تابع دل پاک و آسمونیت باش و بس،خودمم همینجوریم بعضی وقتا با اینکه خیلی دلم میخواد آپ کنم و حرفهای دلم را باهاتون در میون بزارم ولی باز اون حس واقعی که برای خالی کردن دلم از حرفاش لازمه نمیاد،نیست!!! عیبی نداره،هدف آپیدن محض نیست که،هدف سبکتر شدنه،هدف آرومتر شدنه دلته که اونم نیاز به گذر زمان داره،پس مطمئن باش که حست برا آپیدن میاد،اونم به موقعش شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
بهترین حالت نمایش فتوبلاگ با مرورگر گوگل کروم و بهترین رزولوشن برای دیدن فتوبلاگ (800*1280) میباشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2037
  • کل نظرات : 567
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1225
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 488
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 680
  • بازدید ماه : 1,289
  • بازدید سال : 8,613
  • بازدید کلی : 2,006,288
  • کدهای اختصاصی